5/29/2012


Fuck this shit ! I'm going to England ! I ♥

 

Witam Was kochani::) Przepraszam ze przez ostatnie dni nie bylam obecna ale powoli kompletuje wszystkie rzeczy i musialam zalatwic pare spraw takich jak np.prezenty dla rodziny oraz wyrobic Europejska Karte Ubezpieczenia Zdrowotnego, poniewaz w czwartek czyli 31 maja wyjezdzam do Wielkiej Brytanii na tydzien. Juz nie moge sie doczekac. Niestety podczas pobytu tam nie bede miala dostepu do Internetu. Mam nadzieje ze pogoda dopisze chociaz oczywiscie nie moge oczekiwac Hawajow to wkoncu deszczczowy kraj.Buziaczki dla Was  i see you soon xx

Hello everyone. Im sorry last few days I havent wroten too much on here cause I need to prepare some stuff like gifts for my family and european health insurance card because.... On 31the May im going to the U.K for one week. I really cant wait. Unfortunately I wont be able to use Internet over there. I hope the weather will be nice there but I cant really expect that because im not going to Hawaii, The UK its rainy country,

Mwah xxx See you soon 

No comments:

Post a Comment