5/14/2012


Mini zakupy kosmetyczne:)


1. Krem ochronny do twarzy Soraya SPF 30




Bardzo fajne działanie nawilżające jak to przeważnie bywa z tego typu kremami plus delikatny zapach. Uratował moja twarz i nie byłam czerwona jak zdarzało mi się to wcześniej.


 2.Krem na dzień i na noc Bielenda ogórek i limonka.




Uwielbiam tego typu kremy, ponieważ jestem posiadaczką cery tłustej to krem ten jak najbardziej jest dla mnie. Mam nadzieje ze będzie równie dobry jak jego kolega od „Siarkowej Mocy” z którego byłam bardzo zadowolona.



3. Masło do ciała The Body Shop


Chociaż masła te nie należą do najtańszych wręcz je ubóstwiam. Skóra jest świetna nawilżona . Jednak nie polecam ich na bardzo upalne dni a raczej zastosowanie czegoś lżejszego. Zapachy są genialne aż do zjedzenia.


4. Lakiery do paznokci Vibo express growth








Cóż tu dużo pisać… super lakiery w niskiej ceny dostępne w Rossmannie. Szybko wysychają i dość długo utrzymują się na paznokciach a dodatkowo wspomagają ich szybszy wzrost.


5. Żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą Flos-Lek



Cena to niewątpliwie jego atut i dzięki niej skusiłam się na jego zakup. Po paru dniach stosowania rano i wieczorem mogę powiedzieć że skóra pod oczami stała się bardziej napięta. No cóż na razie dalej testuje zobaczymy:)

6. Podkład w płynie Lirene City Matt

Jest to już moje 3 opakowanie i zdecydowanie go polecam oczywiście przy cerze jaką posiadam po paru godzinach wymaga poprawek ale i tak jest świetny jak dla mnie troszkę uboga gama kolorystyczna . Dla mnie odcień beżowy ( czyli najjaśniejszy) kiedy moja twarz jest lekko brązowa jest ok.
Buziaczki dla Was xxx







No comments:

Post a Comment